Google+ Çevrem

KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Gezdik Gördük : Eminönü :)





Merhabalar
Yorucu bir haftadan sonra cumartesi günümü en sevdiklerim <3 Tuğçin ve Pelin ile Eminönü'nde geçirdim..
Pelin'in doğum günü vizelerle çakıştığı için bugün vesile oldu bize de.



Kadıköy'den vapur ile geçtik karşıya. Üç kız yanyana olunca zaten muhabbet bitmek nedir bilmiyor :)

Çekiliş Duyurusu!


Merhabalar,
Bir yandan sınav çalışıyorum bir yandan da blogda geziniyorum. Bakalım sonum ne olacak...

Gelecekteki meslektaşım "Müstakbel Eşim"  blogunda header çekilişi yapıyormuş. 

Katılmasak olmaz :)

Çekilişe  ulaşmak için

Biraz Tebessüm :)

Napak Kanka Ölek Mi?

Akşam akşam yine keyfim yerinde :)
İnternette gezinirken buldum bu yazıyı.

Başkasını seviyormuş! napak yani? ölek mi? asfalt mı kemirek?mazot mu içek? yani napak?akşam akşam moralimi sinirlendiriyorlar yav..

Aynalara Dikkat!

Facebook haber kaynağımda paylaşmayan kalmamış. Ben de sizlerle paylaşmak istedim..Daha şimdi bu yazıyı yazarken bir arkadaşım Facebook üzerinden beni etiketlemiş. Daha doğrusu virüsü.. Kıl payı yırttım bakalım ne zaman yakalanacağız...
Gelelim paylaşıma

Aynalara Dikkat!
Özellikle kızlar, aynalı bir yere girdiğinizde yapacağınız ilk şey bu olsun. Beyler, siz de lütfen sevgililerinizi, arkadaşlarınızı, ailenizi uyarın. Kötü niyetli insanların emellerine alet olmayın.

Şu basit testi uygulayın; parmağınızın ucunu, şekildeki gibi aynanın yüzeyine koyun. Eğer yansımayla, sizin parmağınız arasında bir boşluk oluşuyorsa karşınızdaki bildiğimiz tek taraflı aynadır. Şayet sağdaki gibi hiçbir boşluk oluşmuyorsa dikkat! Çünkü o zaman karşınızdaki ayna çift yönlü aynadır.


İçinde ayna olan bir soyunma kabini, bir tuvalet ya da buna benzer ayna olan bir yere girdiğiniz zaman, bu bir saniyelik küçük testi uygulamayı sakın ama sakın unutmayın.

Umre Hazırlıkları: Menenjit Aşısı ACW 135Y


Merhabalar

Bildiğinizi gibi umre hazırlığı yapıyorum..
Umre'ye Diyanet'in turlarından biri ile gideceğim ve vize için evraklar teslim edilmeden önce "menenjit aşısı" olmamız gerektiğini öğrendik ve olduk.
Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim..

Menenjit Hastalığı Nedir?

Menenjit, beyin zarının iltihaplanması ile oluşan bir merkezi sinir sistemi hastalığıdır ve viral veya bakteriyel mikroorganizmalar bu hastalığa sebep olmaktadır.

Erken tanı konulduğunda bakteriyel menenjit antibiyotikle başarılı bir şekilde tedavi edilebilmektedir  Ancak, iyileşenlerde sağırlık, körlük, epilepsi, felç gibi bazı komplikasyonlar görülebilir.
Gördüğünüz gibi hastalık gerçekten ciddi. Hastalığın yaygın olduğu ülkelere giderken aşı olunması, belirtilerin görüldüğünde hekime başvurulması çok önemli.

Ayrıca, 2006 yılından beri bebekleri de korumak amaçlı ABD ve Avrupa ülkeleri başta olmak üzere bebeklere de aşı yapılmaktadır.

Peki Menenjit Hastalığının Belirtileri Nelerdir?

Translate My Blog

E-Posta İle Takip Etmek İçin..