KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Uzun zaman ardından

Genelde böyle uzun süreli kayboluşlardan sonra postlar güzel hayirlı haberler vermek içim olur ama öyle hayırlı bir haberle gelemiyorum malesef. Baştan söyleyeyim :)

Hayatım bir çok güzel, bir kötü dengesiz gidiyor bu aralar.

İki hafta önce ilk defa yurtdışında bir konferansa sözlü sunuma gittim.
Yolculuğum Singapur'a idi. Herkes şaşırdı o kadar yolu tek başıma gidip oralarda tek kalmama ama çok şükür bin şükür tek parça sağlam döndüm.

Bu seyahatimi anlatan bir yazı da hazırlayacağım inşaAllah.

Daha da yazasım var ama kötü şeylerden bahsetmek istemiyorum hiç. Allah hepimize iç huzuru nasip etsin..

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog