KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Kendime Kadınlar Günü Hediyem

Merhabalar

Dünya Kadınlar Gününüz kutlu olsunnn :)
Birçok firma bu güne özel indirimler yaptı ve benim de payıma allık ve fırçası düştü. The Malm markasında %50 indirim yapmışlar.
Önceleri almayı planlayıp kadınlar günü indirimi ile aldığım iki ürünümü anlatmak istiyorum sizlere.

Hot Mama Allık







Beyaz tenli ve aşırı süsü sevmeyen bir insan olduğum için bu renk bana çok yakıştı. Açık bir pembe ve içerisinde ışıltıları var. Kalıcılığı da fiyatına göre fazlasıyla iyi. Normalde 21 lira olan ürünü Gratis kadınlar günü indirimi ile 10.50tl ye aldım.


Ecotools Brush



Ününü çok duyduğum Ecotools fırçalar..  Sapı bambudan, yumuşacık kılları olan bir fırça. Üzerinde pudra yazıyordu ama ben allk için aldım. Fiyat-performans olarak gayet uygun bir ürün. Memnuniyetim devam ederse setini de almak istiyorum. Yine Gratis'ten 15.25 tl ye aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog