KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Cettua Yağ Emici Mendil -Oil Control Tissue-

Merhabalar,
Yağlı ciltlerin o nefret edilen sorunu parlamayı gizlemenin pudra dışında bir yöntemi varmış da ben bilmiyormuşum :)

Başka marka denemediğim için Gratis mağazalarında satılan Cettua marka yağ emici mendilden bahsetmek istiyorum sizlere..
Gün içerisinde koşuşturmaca içerisindeysem veya özel bir günde o tempoda, sevgili cildim hemen kendini ele veriyor, parlamaya başlıyor. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerinde bu mendilleri denedim ben de. 2-3 lira gibi bir fiyatı olduğu için bir şey kaybetmem dedim. Günlük parlamada hemen sildiğinizde kağıda gelen yağları göreceksiniz. Eğer fondötenli ağır bir makyaj yaptıysanız da hafif dokunuşlarla yüzünüzü sildiğinizde makyajı bozmadan yağı emmesi benim çok işime yaradı. Gerçi kalıp gibi fondöten sürüp üstünde pudra geçerseniz parlama biraz zor ama ben o kadar ağır ürün kullanınca yağlı boya tablosu gibi hissediyorum kendimi.

Eğer siz de benim gibi parlama sorunundan şikayetçi iseniz, bu yağ emen mendilleri kesinlikle tavsiye ederim..


Sevgiler
Deryasu

deryasu.blogspot.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog