KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Kozmetik Tecrübelerim Bitenler #1

Merhabalar,
Blogumun adı iyi ki "Yaşam Blogu". Hayatımda insanların işine yarayabilecek ne varsa, aklıma geldikçe yazıyorum :)
Kız blogu olur da bitenler yazısı olmaz mı dedim ve başlıyorum :)


Bakalım neler bitmiş;


1.  Gliss Oil Nutritive Şampuan

Kolay kırılan uzun saçlar için olan bir şampuan. Muhteşem bir kokusu var. Sıvılaşmış keratin içeriyor bu sebeple saçlarım çok güzel hacim kazandı ama kırılma için çok fazla beklentimi karşıladığını söyleyemem.
Parlaklık ve hacim isteyenlere tavsiye ederim.

2. Essence Göz Kalemi
14 Numara haki rengi severek kullandığım asansörlü göz kalemimdi. Annem yurtdışından getirmişti ama Essence göz kalemleri Türkiye'de olduğuna göre bu kalem de vardır. Cildim yağlı olmasına rağmen akma yapmıyor. Tek kötü yanı 0.28 gram olması. Çok çabuk bitiyor ama kahverengi veya ela gözlüyseniz bu rengi şiddetle tavsiye ederim.

3. Flormar Eyeliner Matic

Senelerdir kullandığım Flormar asansörlü göz kalemim. Cildim yağlı olduğu için biraz akma yapıyor ama önemli bir günde kullanacaksam altına hafif farla akmasını engelliyorum. Ucuz olduğu için her daim öğrenci dostu.

4. Apaks Makyaj Temizleme Mendili

Hiç beklemeyeceksiniz ama kendisini Bim'den alıyorum. Fiyatı 2 lira ya var ya yok ama kalitesine diyecek yok. Ne tüy bırakıyor ne de sert. Yenilenmiş diye duydum ama ben önceden stok yapmıştım. Bir paket alıp denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

5.  Neutrogena Göz Makyajı Temizleyicisi

Çok aşırı makyaj yapan biri değilim. Genellikle sadelikten yanayımdır ama o kocaman gözlerimin kesinlikle daha da belirginleşmesi lazım :)) Suya dayanıklı rimellerim, kalemlerim, farlarım ne varsa gözümde çok güzel temizliyor. Herhangi bir yanma kaşınma yapmadı şimdiye kadar. Çift bazlı olduğu için çalkalıyorum ve pamuk yardımıyla siliyorum göz makyajımı. Sonrasında da duruluyorum. Üç senedir bittikçe yerine yenisini alıyorum, kesinlikle tavsiye ederim..


Sevgiler

Deryasu
deryasu.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog