KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Hayırlı şeylerden konuşalım...

Herkese merhabalar hayırlı ramazanlar, 

Bu yaz biraz yoğun geçtiği için ayrı kaldım buralardan ama çok şükür dert tasa yok biraz belirsiz hayatım sadece..  Mezuniyet telaşesi içerisindeyim, sudan çıkmış balık moduna girmeme az kaldı hayırlısı bakalım. Ramazan geldi hoş geldi diğer yandan da yaz okulu yoğunlukta sınır tanımıyorum..

Geleyim güzel haberlere..


Esenciğim canım arkadaşım ile bir hediyeleşme etkinliği yapmıştık. Tabiri caizse sap gibi kaldık.. Çok şükür biz bize yeteriz elbet orası öyle ama birkaç kişi katılsaydı güzel niyetle yapılmış daha büyük bir etkinlik olacaktı...






Allah razı olsun özene bezene hazırlanmış bir kutu gönderdi Esen bana. Hem de hediyeleşme sünnetini yerine getirmiş olduk.
Her bir hediyemi özenle mutlulukla kullanıyorum.


Diğer haberim ise yazarken bile çok heyecanlandığım bir durum aslında. Tesettüre girmeye nasıl karar verdiğimi, akılmdan neler geçtiğini, tüm tesettür sürecimi kapanma hikayem yazısında anlatmıştım.

Bir gün sayfamdaki iletişim bölümünden bir mail aldım. Çok tatlı bir genç kız yazımı okumuş ve kendi durumunu anlatmış bana. Keşke çevremde bir kişi bile olsa yazmış tesettürlü bana cesaret verecek.
Üzüldüm o an dualar ettim onun için upuzun bir cevap yazdım. Dönüş olmayınca tesettüre girmeye cesaret edemedi demekki dedim üzmemek adına mail atmadım tekrardan.
Sonrasında aradan bir ay gibi bir süre geçince merak ettim durumunu ama sormaya da çekiniyorum. Ne yapsam ne yapsam derken Facebook adresini buldum. Ne göreyimmm!! Koskoca internet dünyası kaç tane site var blog var düşünün bu kız koca dünya üzerinde beni buldu. Çevremde tesettürlü yok bana güç verecek diye yakındı. Ve bir görüyorum ki aynı okulda aynı fakültede okuyoruz! Bende bir mutluluk ki o anda sormayın gitsin. Final haftasındayız bu arada aralıksız finallerim var. Bu hafta medaj atayım da buluşalım diye geçirdim içimden kapattım Facebook'u. Aradan birkaç gün geçti finallerim arasında boşlukların olduğu araydı dedim değerlendireyim.. Yazdım adını mesaj atacağım. Bir baktım tesettürlü bir genç kız fotoğrafta. Ama nasıl ağlıyorum ben mutluluktan.. Ekledim hemen konuştuk malum..

Çok insanla konuşuyorum bloğum vesilesiyle veya değil. Örtünmek istiyorlar, kısmet olursa örtünüyorlar duygularını paylaşıyorlar ama o aldığım ilk maili okuduktan sonra aslında hergün dipdibe yaşadığımızı öğrenmek beni çok ama çok mutlu etti. Siz bir şeyi istedikten sonra Allah öyle güzel veriyor ki kalbinize göre. Şu mübarek günde hiç dertlenmeyin. Hem sizlere hem kendime hatırlatmam olsun..

Sevgiler, selamlar..
Deryasu
deryasu.blogspot.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog