KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Son Zamanlarda | Senden, Benden, Bizden..

Herkese selamlarr,
Bu yılın ilk postu ile iç döküş postuma başlıyorum.. Öncelikle herkes için mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl olmasını temenni ediyorum. Kendim için de bir baltaya sap olmuş olmayı elbette :)

Evde boş dururken İngilizcem iyice gitmesin diye IELTS kursuna başladığımı söylemiştim. Bir hocamı övmüştüm hatta. O güzel şom ağzım sağ olsun, postu yazdığım hafta adam memleketine gitti :)) Beş haftalık bir kurstu yerine İranlı bir kız geldi. Memleketin özelliği mi kızın özelliği mi bilemiyorum hatun tam kavga modunda. Bir şey oluyor bunu nasıl yaptığımızı soruyoruz Allah hakaret ettik sanki böyle bakışlar felan değişiyor savunma mekanizması.. Diğer hoca da aksine vurdumduymaz ötesiydi zaten. Kıssadan hisse beş haftalık kursa toplasak üç hafta gittim mi bilmiyorum.
Son gününde de kurstan kurtulmanın şerefine okula gittim diplomamı almaya :) Koccaman basmışlar. Öğrenci işlerinde çok güldük çalışan kızlarla. Okuyana kadar canımız çıktı gözümüz doysun diye böyle kocaman basmışlar herhalde dedim. Ofise iyi eğlence çıktı :)
Sonrasında da sadece hazırlık sınıfını okuduğum ilk üniversiteme gittim. Mezun olduğum okul o kadar etkilemedi gerçekten. İnsan nerde mutluysa orayı özlüyor. Ömrümün en eğlenceli yılıydı orda geçirdiğim yıl . Anadolu lisesi mezunuyum zaten İngilizcem gayet iyi, vur patlasın çal oynasın çimen tepesi, Taksim de Yemek Kulübü, Cevahir Starbucks çıkartmalarımız hey gidi ne gezerdik o iki saatlik arada :) Yolum iki saatten fazla sürüyordu okula giderken ödevleri de o arada hallederdim..


Gittiğim eğitim bilişim güvenliği üzerine bir konuydu. İşlerinde en iyi insanlar gelmiş hep ve tavsiyelerde bulundular bize. Şimdi firmaları sayıyorlar X, Y, Z  benim moral nasıl yerlerde görseniz. Saydıkları firmalardan birinin CEO'sunun konuşmasını dinlemiştim Ankara'da. Pantolon yasağını nasıl aştıklarını anlatmıştı. Geçenlerde gittiğim mülakattaki kadının başını açmazsan olmaz sözleri nasıl yankılanıyor kafamın içinde.
Sonunda da fotoğraf çekildik. Sabah en son 10 da kursta tost yemiştim yoğunluktan akşam 19 olmuş açlıktan ölüyorum, iş umudu zaten sıfır kaç saattir dinledim boşa derken kaldım mı fotoğrafta en öne. Bende bir surat var Karadeniz sanki benim batan gemilerle dolmuş taşmış gören bu kızın ne derdi var diye içinden geçirmiyorsa.. :) Neyse o da genel kültür oldu bilgiden zarar gelmez belli de olmaz illa o sayılan firmalar bu işi yapacak diye bir kaide yok sonuçta..

Başlık sizli bizli ama ben tekil şahıs takılıyorum elbette bir umut olmasın ilerleyen satırlar için. Anlamadığım bir nokta var, okul varken aman kızım aklını topla dersine çalış diye nasihat üstüne nasihat eden akrabalar bismillah üç ay oldu mezun olalı her görüşmede bir dürtme peşindeler. Ne meraklılarmış beni evermeye. Ben bunun mantığını çözemedim..

Hele bir geleceğime dair bir yol görünsün de gerisi gelir diyorum.Güz dönemi yüksek lisans başvurularında üç okula başvurmuştum. Biri bir devlet üniversitesiydi mülakata bile alınmadım. Diğer ikisi özel üniversiteydi ve tam burs alamadım. Biri çok pis kazık attı ama neyse..
Şuan için yine üç tane üniversiteye başvurdum, başladıkça başvurmaya devam bakalım ama hayırlısı..

Geçen yeni başvurduğum okullardan birine gittim evraklarımdan biri sistemlerinde çıkmadığı için. Devlet dairesi mantığı sağ olsun ona git buna git şuna git derken bütün kampüsü gezdim işim yine olmadı haftaya tekrar.. Neyse gitmişken bir hocaya gittim danışmaya. Birisi gelmiş benim gibi yine geçen günlerde. Hoca anlatıyor şunu biliyor musun dedim yok, bunu biliyor musun dedim yok. E ben bu çocuğa ne yapayım! Diğerleri neyse de Network bilmeden olmaz temel şeyleri bilmek gerek mesajını verdi hoca. O an benden çıt yok :D Gelir misin eve, açtım benim Network dersi notlarını. Zerre zırnık bir şey anlamıyorum..
Zaten dersi alırken de anlamıyordum. Başka okuldan bir hoca geliyordu dersimize. Açıyordu slaytı anlatıyordu. Ben de dahil bütün sınıf mavi ekran. Kimse bir şey de soramıyor nedense. Sonra sınıf kopya felan çekti iptal edildi sonuçlar bayağı olaylıydı o ders. Sonuç olarak Derya o dersi geçti ama tamamen çan sağ olsun modu.
Neyse açtım slaytları zerre anlamıyorum. Aşıyor o slaytlar beni :) Açtım canım Youtube'umu başladım şimdi çalışmaya. Benim çalıştığım şeyler cidden genel kültür seviyesi. O video serisi bitince anca bizim dersi anlayabilecek seviyeye gelebilirim ama inanın o network ne güzel şeymiş aslında ya. Vallahi derste boş boş bakardım merak ederdim hoca bir şey diyor ama ne diyor diye.
Ben zamanında cidden istemiştim öğrenmek, cuma günleriydi ders ve sadece o ders için okula gidiyordum ama nasip şimdiyeymiş. CV'ye bir katkısı yok zaten el mecbur bilmem gereken şeyler ama en azından bir muhabbeti geçse Fransız kalmam artık üç beş kırıntı biliyorum :)

Kapanışı güzel yapalım :) Dizlerim için spora yazılmıştım. Haftada bir gün Pilates bir gün Ayrobik.
Ayrobik benim dizlerime göre olmadığı için ve başka seans da uymayınca devam etmedim ama dersler o kadar eğlenceliydi ki. Shakira kemeri ile dans ettiğimiz bir parça vardı sizinle paylaşmak istiyorum onu. Ben kapı gıcırtısına dayanamaz derler ya o derece bir insanım ama şu müziğe insan dayanamaz e sonunda da iyi kilo verir bence..
Eyvah Eyvah 'da Türkçe versiyonu geçiyormuş hatta galiba.




Bloğumu seviyorum.
Üç vakte kadar şen şakrak postlarımın olacağını hayal ediyorum artık.
Sınavlarım var bu ay.Dua edin siz de mutlu olun okurken ben de mutlu olayım yaşarken :)
Sevgiler, selamlar,
Deryasu
deryasu.blogspot.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog