KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

On Yıl Geriye

Herkese selamlarr

Bütün gün yorgun argın gezip şuan nasıl mutlu mesut yazıyorum bilmiyorum ama hayırlısı.
Biraz önce Duygu Özarslan'ın orta okul mezuniyet makyaj videosunu izledim. Aradan geçmiş on yıl düşünceler aldı götürdü beni.
Uyku ile uyanıklık arası düşünürken birden mazimizin haberleşme programı Msn Messenger geldi aklıma sonrasında da bildirim müzikleri. Buyrun siz de dinleyin.





Hey gidi mazi senelerden 2006, ortaokul son sınıf öğrencisium. O zamanki adı ile ilköğretim bitiyor OKS diye saçma bir sınava hazırlanıyorum; gecem gündüzüm ders.. 23 Nisan 2006'da Keremcem ilk açıkhava konserini vermişti ondan sonra gecem gündüzüm ders kısmı mp3'lerle biraz deforme oldu tabi ama çok şükür OKS zımbırtısında İstanbul'un tepedeki anadolu liselerinden birini kazanmıştım.

O zamanlar sıkar dişi çalışır becerirdim. Şimdi diş kalmadı ilerleme milim milim.



Ya nasip.. bir de Windows şarkısı vardı o da geldi aklıma. Yazın bilgisayar tepesinden inmezdik. Bu yaz ilk defa tamamen çalışarak geçecek tabi işsiz kalmazsam :) Tanıtımlarda okulu övecekmişiz. Daha dün üniversite tercihi yapıyordum ben ya neyse adapte olamadım galiba zamanın geçmesine...

Gece gece güzel saçmaladım. Bir on yıl geriye gitsek ya, insan özlüyor! :)

Sevgiler, selamlar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog