KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Haftasonu Mu?

Güzel bir hafta sonundan yorgun bir merhaba herkese,

Çok sevgili okulumda hafta sonu kavramı olmadığını daha önce söylemiştim. Yine bir vizeye gitti cumartesi günüm ama sonunu güzel kurtardım galiba :) Ailecek Fatih'e gittik umre için kıyafet ve diğer ihtiyaçları almak için. Çok ama çok güzel bir feracem var artık :)) Uzun etek giydiğim zaman dizlerim birbirine dolanıyor gibi hissederim ben kısa giysem o da olmuyor diye özel günler dışında pantolondan başka şey giymem. Ferace için de önyargılarım vardı aslında. Upuzun etek nasıl yürürüm ben? diye düşündüm durdum. Özendirmek gibi olmasın ama o kiloş upuzun etek prenses gibi hissettiriyor insanı :) Ferace dışında siyah ve renkli eşarp, bone, ihrama özel temizlik malzemeleri, tavaf tespihi aldım kendim için. Daha gideceğim gün bile belli değil ama çok hevesliyim. Mutlu oluyorum her yeni şeyle :)
Alışverişten önce Fatih Camii'ni gezdik tabi onu da unutmayayım. Fotoğrafladım da ayrı bir post olarak paylaşacağım :)

Ve günün bir diğer beni mutlu eden anına gelirsem sevgili müstakbel eşim blogunun sahibesi sevgili meslektaşım header çekilişi yapmıştı. Kazananlardan biri de ben olmuşum :) Ben de şans yoktur sağ olsun eli uğurlu geldi :)

Paylaşınca belki yorgunluğum azalır diye düşünmüştüm. Azaldı da galiba. Dünkü beş saatlik uykum, vizem ve alışveriş marotonundan sonra yarınki İngilizce vizeme çalışabilirim galiba. Özgüven patlaması yaşıyorum yarın için. Sınav anında kağıtla bakışmam umarım.




Bahsettiklerimi detaylandıracağım gelecek postlarda görüşmek üzere...

Sevgiler

Deryasu
deryasu.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog