KAPANMA HİKAYEM FERACE ALISVERISI YILBASI INDIRIMI Yaz Aylarında Terlemeye Doğal Çözüm

Sınav Sonrası Alışveriş :) Cama Yapışan Telefon Kabım ve Şalım

Merhabalar,
Yoğun bir haftanın ardından bugün Calculus 2 vizeme girdim ve sonrasında attım kendimi alışverişe :)
-Evet cumartesi günleri vize için okula gidiyorum ve pek parlak geçtiğini söyleyemem-

Amacım kendime şal almaktı ama daha önce şurada bahsettiğim Iphone kabı ve incik boncuk şeyler aldım. Sonrasında şalım da internetten :))



Polikarbon Iphone Kabı






Geçen sefer almadığıma çok pişman olmuştum. Görünürde çok bir fark yok ama polikarbon özelliği çekti beni.



Vee uçan telefonum :) Yıllarca kimya gördüm ama hiç duymamıştım polikarbon malzemelerin bu yanını. Özellikle cam olmak üzere koyduğum yere yapışıyor ve düşme riskini azaltıyor. Şarj anında telefonumu defalarca düşürdüğüm için çok sevdim bu özelliğini.
10 liraya aldım kendisini alacak olursanız aklınızda bulunsun :)

Söylediğim gibi alışverişe çıkma amacım kendime şal almaktı aslında. Daha önce Armine'nin %100 ipek şalını aldım ama çok kalın geldi bana. Suudi Arabistan'ın o sıcağında kavrulurum gibime geliyor. Bu sebeple ipek-pamuk karışımı şal baktım bugün ama bulamadım.
%18 ipek - akrilik karışımı çıkarttı karşıma her girdiğim yer. Ben kışın akrilik kazak ile ısıtıyorum kendimi. Yazın akrilik şal kullanılır mı tecrübem olmadığı için bilmiyorum.
Dışarıda aradığımı bulamayınca web dünyasına attım kendimi. gittigidiyor'dan %30 ipek %70 koton fuşya rengi şal siparişi verdim. Hem ipek olsun serin tutsun hem pamuk olsun teri emsin diye düşündüm.
Dokunmadan görmeden aldık bakalım umarım güzel gelir :)
Şal alışverişim bitince hepsini bir post altında yayınlamayı planlıyorum, memnuniyet kısmı da umre dönüşüne artık..

Herkese iyi hafta sonları diliyorum..

Deryasu
deryasu.blogspot.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak için sağ taraftan bloğuma katılabilirsiniz..
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Deryasu

Translate My Blog